כאשר איכות ויופי נפגשים: אילו מערכות קירוי מומלצות על ידי מעצבי פנים ואדריכלים?

חוזק מבני, קלות יישום ובניה, אטימות ועוד: מלבד תכונות פונקציונאליות אלה, מערכות קירוי חייבות לעמוד גם בסטנדרטים עיצוביים. אילו מערכות קירוי מתאימות הן למעצבי פנים והן לאדריכלים?

 

תפקידו של האדריכל הוא לתכנן מבנה פונקציונאלי, יפה ועמיד, כאשר מעצב הפנים נכנס לתמונה כדי להעניק לחלל את ה'פיניש' שיהפוך אותו נעים למגורים או למסחר ושימושי.

מערכות קירוי מודרניות – אלה שמשמשות בחלקן ליצירת החללים או לחיפוי שלהם – חייבות לעמוד במגוון קריטריונים הנדסיים, אבל הן חייבות להיות אסתטיות ויפות, כך שגם מעצבים ואדריכלים יוכלו ואפילו ירצו ויאהבו להשתמש בהן.

מעצבי פנים אולי פחות מעורבים בתכנון החיצוני של קירות המבנה, אבל אין ספק שהם שמחים לראות קיר שנראה טוב, כזה שמכניס אור למבנה ושהוא 'קל' מבחינה עיצובית. אם אתם שוקלים לבנות קיר בבנייה קלה, מערכת קירוי מודרנית יכולה לספק גם את צרכי עיצוב הפנים.

סנגלייז- מערכת קירוי אדריכלית מפוליקרבונט שטוח

מערכת סנגלייז

מערכת קירוי עשוית פוליקרבונט שמוחזקים ומוצמדים על ידי פרופילים דקים, עשויי אלומיניום.

היתרון של המערכת הזו הוא שהיא נראית כאילו היא עשויית זכוכית – כל כך היא צלולה – ובכך היא מעניקה למבנה מראה יוקרתי יחסית.

  • אדריכלים ומעצבים שיודעים לעבוד עם המערכת הזו יכולים ליצור אפקטים נפלאים של צורות וגיאומטריות שונות, ממראה תעשייתי מודרני ועד מראה תעשייתי "של פעם".

אפשר לשלב מערת כזו גם בשיקום ושחזור מבנים לשימור או בבנייה על מבנים ישנים שבהם רוצים לשלב מודרני ו'רטרו'.

 

סנטף

פופולרי בעיקר במבנים מסחריים ותעשייתיים ובקירוי פרגולות: הסנטף מבוסס על פוליקרבונט גלי שאותו ניתן להניח על לוח שטוח, לקבלת בידוד מיטבי.

  • הוא משמש כאמור יותר לקירוי חיצוני וליצירת גגות ומחסים, ופחות לשימוש פנימי. הסנטף מצטיין בעמידות לאורך שנים – הוא שומר על השקיפות והצבע שלו – בחוזק מבני טוב מאוד והוא מסנן קרינת UV.

 

סנפל

מערכת קירוי אדריכלית חכמה נוספת, שמתאימה לא רק למרחב הציבורי או המסחרי, אלא גם לשימושים פרטיים ומבני מגורים.
כמו שתי המערכות הקודמות, גם מערכת סנפל מיוצרת מפוליקרבונט והיא בעלת דופן כפולה.
המערכת יכולה להכניס הרבה אור ותאורה טבעית, אבל הודות לכושר הבידוד שלה, היא מתאימה גם למקומות שבהם חם יחסית (או קר).

שלוש מערכות הקירוי שמנינו כאן מומלצות על ידי אדריכלים ומעצבי פנים, בגלל שהן משרתות את הצורך בבניה מהירה, אסתטית, ידידותית לסביבה מצד אחד, וכזו שמאפשרת לקבל תאורת פנים טובה בלי להתפשר על בידוד תרמי ואקוסטי, מצד שני.

יש לך שאלה לגבי מוצר?

מלא את הפרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם.